אסטרטגיות למכרזים לפני סגירה
מכרזים לפני סגירה
מרכזים הפכו לאחת משיטות הרכישה הפופולאריות ביותר באינטרנט, עקב המחירים הזעומים בהם ניתן לקנות מוצרים מובחרים. למרות קיומן של מספר רב של אסטרטגיות רכישה שונות, כאשר מדובר ברכישות דרך מכרזים האסטרטגיה הבסיסית והנפוצה ביותר היא השתתפות במכירות רק כשמדובר על מכרזים לפני סגירה .
אסטרטגיית מכרזים לפני סגירה
רכישה דרך מכרזים , היא רכישה שתנאי הבולט ביותר שלה הוא זמן המכירה הקצוב. אם אני מצטרף למכרז שנותר לו זמן רב לפעול (שעות או ימים), סביר מאוד להניח שההצעה שהגשתי לא תהיה רלוונטית עד תום המכרז ואפסיד את דמי ההשתתפות בלי לזכות במוצר. הגישה הנפוצה ביותר לשיטה זו של רכישה היא מכרזים לפני סגירה . כאשר אני מצטרף לרכישה מבוססת מכרזים לפני סגירה (דקות או שניות אחרונות), יהיה לי קל הרבה יותר לנחש או להעריך מחיר ריאלי והסיכויים שאזכה עולים בצורה משמעותית . מכרזים לפני סגירה היא השיטה ממנה כדאי להתחיל "לשחק" במכרזים והיא האסטרטגיה הנפוצה ביותר בקרב חובבי מכרזים מנוסים ומתחילים כאחד
האם אסטרטגית מכרזים לפני סגירה תמיד מנצחת
התשובה היא לא, מכרזים לפני סגירה היא אסטרטגית בסיס התחלתית המאפשרת לי לצמצם את כמויות הפעמים שאאלץ לשלם דמי השתתפות על מנת לזכות במכרז מסוים. על מנת לנצח במכרזים רצוי לשלב אסטרטגית מכרזים לפני סגירה באסטרטגיות נוספות ומתקדמות יותר ובחשיבה יצירתית או לחלופין המון מזל. ככל שתצברו ניסיון רב יותר במכירות מבוססות מכרזים תפתחו אסטרטגיות מתקדמות המתאימות לכם בנוסף לאסטרטגית מכרזים לפני סגירה .
כיצד ניתן לנצח עם אסטרטגיה כה נפוצה
מכרזים לפני סגירה אומנם מעלים את סיכויינו לזכות הרכישה, אך זיכרו זוהי אסטרטגית בסיס בלבד. זכייה או ניצחון במכרזים כולל גם גורם של מזל. מכרזים לפני סגירה היא צורת הפעולה הבסיסית אך בהחלט לא היחידה ויש לשכלל ולשפר אותה.